pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Gårdagen!!!

Kategori: Allmänt

God morgon. Gårdagen blev mysig och trevlig. Vi tog det lugnt på morgonen med lite frissbe med kidsen här. Sen fick jag städmanni. Dammsög köket två gånger sen moppade jag sen dammsög jag igen. Plockade undan allt,diskade undan. Sen var det iväg och köpa massa kräftor. Vi skulle ha en liten kräftskiva som blev super trevlig. Jag,bv,Rippe,Karin,Patrik,Rasmus och Liam. Det blev väldigt trevligt och utan alkohol. Fattar inte varför vissa inte kan ha kul utan alkohol??? Själv så dricker jag kanske Max tre gånger per år.  Efter det så blev det film och mys sen bingen. Idag blir det nog en lugn dag. Vi kanske skulle ner till en sportbar och kolla på fotboll ikväll, men det blir ännu en dag utan alkohol för mig iallafall. Och så längtar jag till mina barn:( men på måndag kommer det bli jättemycket mys med barnen, och resten av veckan. Ha en bra dag alla. Puss puss

Kommentarer

  • Petra-tvillingmamma säger:

    Snäll du är :) men jag är ju inte riktigt nöjd med allt extra fett :/

    Vi åker till Cypern den 18 juni.

    2012-05-19 | 10:16:37
    Bloggadress: http://petratvillingmamma.blogg.se/
  • Maria - mamma till ps-trillingar plus två! säger:

    Oj vad du städade. Då blev det skinande rent kan jag tro.

    Nu blev jag sugen på kräftor. Det är ju sååå gott!



    Hoppas du får en trevlig lördag!



    Kram

    2012-05-19 | 12:31:15
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/fanea
  • Sofie - Mamma till två små säger:

    Klart man kan ha kul utan sprit! :)



    Sv: Du skojar. Lagar du mat och städar! varför har jag inte hittat en sån kille? Finns det fler sådana tror du?



    Försöker verkligen att visa mina barn och lära dom. Vill att dom ska bli bra sambos en gång i tiden :) Och man måste kunna ta hand om sig själv ju :)

    2012-05-19 | 13:42:21
    Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
  • Pia säger:

    Ja du är huslig o du lagar så god mat, den tas tacksamt emot.....kram

    2012-05-28 | 16:10:22

Kommentera inlägget här: