pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Då var det dags!!!

Kategori: Allmänt

Hej alla glada! Även ni som är lite nerstämda på det "fina" vädret. Nu ska bloggandet sätta lite fart. Det hände lite vecka 24. Först så slutade Ida på sitt dagis, för hon ska upp till 0:an efter sommaren. Så vi åkte till McDonalds som hon ville. Sen fick vi åka tillbaka hem för Bea skulle gå hem själv. Att hon har tjatat på detta nu. Sen drog vi till Mamma Camilla och träffade henne och Milton ( hoppas på rättstavningen på hans namn).
 
Sen var det dags för Beas skolavslutning. Hon börjar bli så stor nu, slutar 1:an och ska börja 2:an efter sommaren. Sen tog vi oss hem till mig och fikade och åt middag. Och dem alla fick vars en present. Som jag fick hjälp av att köpa ;) . jag är ju ingen van pappa som handlar kläder till mina barn :( . Men det kommer ju bli ändring på det!!!!
 
Sen var jag och tre flickor i Skånesdjurpark. Och det var underbart!!!! Vi hade så trevligt så. Och jag tror barnen också hade mysigt. Även mamman kanske???? Men när man kommer hem till dem tror ni dem eller rättare sagt hon är färdig???? Hennes försvar var : Men jag var ju tvungen att städa också ju?????????? Eller man kunde kanske göra det efter??? Synd att mina barn inte kunde följa med, men vi ska ju iväg senare!!!
 
Sen på kvällen var jag och min bästa vän Linus bjudna till Sandra på grillat eftersom vi hade hjälpt henne med sin flytt. Hon hade fått det så fint där. Och maten var så himla god!!!! Provade även på något hon kallade gnisselost??? men det tyckte jag inte om. Och sen så satt hon med sin telefon vid maten ( LITE OTREVLIGT) ;) Tack Sandra för den kvällen. Puss
 
Stoffe och Bella har fått en dotter som ska heta Wilma!!!!! Så söt hon är! även där fick jag hjälp till present ;).
Och dagen innan jag skulle till stockholm så hjälpte han mig att serva bilen. Tack så mycket Stoffe. Och barnen var med hela dagen då vi även besökte hans jobb. Gissa om det var uppskattat???? 
DELTIDSBRANDMAN!!!!!
 
Den 20 Juni så skulle jag köra mot Stockholm. Men jag var tvungen att köra inom elgiganten för att köpa en Iphonehållare. Och det blev en riktigt bra hållare som jag varmt kan rekomendera.
Den heter just mobile och jag hittar inte den på elgigantens sida men hittade en annan länk.
 
 
 
Rekomenderarar denna sida, väldigt snabb leverans och bra personal.
 
Och ikväll ska jag iväg!!!!!! vi får väl höras imorgon eller vad säger ni???
Ha det super 
Puss
 
 

Kommentarer

  • Eva säger:

    Tjenare. Oj vad mycket som hänt. Barna har nog haft det väldigt skoj verkar det som. Ha en fortsatt trevlig semester och var rädd om er

    2012-06-25 | 18:34:40
  • Pia säger:

    Helt underbara bilder! Ja tänk så stora flickorna har blivit, tiden bara springer iväg ju. Låter som du har haft en fullspäckad vecka men vad jag förstår så har de varit kul för er. Tänk att få sitta i brandbilar o pröva deras kläder, vilken lycka. Grattis Stoffe!
    Ser ut att ha varit en superbra dag i Skånes Djurpark.
    Hoppas du hade en härlig kväll igår. Kram

    2012-06-26 | 07:34:14
  • Sofie - Mamma till två små säger:

    Härligt ni haft det!

    Skånes djurpark ska jag med försöka ta mig till i år! Barnen lär ju älska det!

    2012-06-26 | 09:00:35
    Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se
  • Sofie - Mamma till två små säger:

    Sv: Önskar jag hade ngn att baka med så bara pallra dig hit, haha...
    Barnen är ju klart med lite dom med på ett hörn. Men casper tröttnar snabbt och anna blir sur när hon inte får testa att göra ALLT och när man bara ska ha en dl och inte hundra ;) Haha...

    Är jag som sköter allt sånt här hemma tråkigt nog...

    2012-06-26 | 09:33:37
    Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se
  • Maria - mamma till ps-trillingar plus två! säger:

    Låter som ni haft det toppen både i djurparken, hos vänner och inte minst på brandstationen. Det är spännande.

    Sv. Ja jakten tar väldigt mycket tid, från april till augusti är det övningsskytte minst två ggr i veckan, sedan är det bock premiären i mitten av augusti och från där rullar det på med rådjursjakt och älgjakt fram till sista februari. Jag har ändå tur att maken har jaktmark nära där vi bor så han brukar sticka ut ett par timmar på helgerna under säsongen. Men det är värt det när man kan hämta upp älg och rådjurskött ur frysen sedan!
    Vi var på universeum i Göteborg, dit har vi 5-6 mil så det är nära och bra. Värt ett besök om man är i närheten!

    Kul att det går att kommentera här nu igen!

    Kram

    2012-06-26 | 13:54:48
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/fanea
  • camilla ottosson säger:

    Ha,ha där var ju jag å Mille oxå=)Kul att se vad kidsen gör när de är hos dig=)Ser ut att ni har det fint!!Kraam

    2012-06-27 | 07:06:16
  • Petra-ensamstående tvillingmamma säger:

    Fina bilder! Klart att jag hade trevligt. Det har jag alltid med dig.
    Och det var ett måste att städa ;)
    Puss!

    2012-06-27 | 07:40:50
    Bloggadress: http://petratvillingmamma.se
  • Magda säger:

    Härliga bilder som vanligt och kul att du är tillbaka :) Jag ska när jag är tillbaka i Skåne igen länka till din fina blogg från min.
    Jag kommer nog vara lite off tyvärr pga att det inte går att mobilblogga. Kommer nog nått inlägg innan vi åker ut till vår idyll mitt i skogen.
    Kram på er!

    2012-06-27 | 08:40:04
    Bloggadress: http://noelsvarld.blogg.se
  • Eva säger:

    Ursäkta mig men när ska du skriva lite blogg. Saknar lite och läsa och titta på. Kram

    2012-07-12 | 09:15:39

Kommentera inlägget här: