pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Bio!!!!

Kategori: Allmänt

Hej alla glada pojkar och flickor!!! Jag var på bio igår med några vänner i sveriges bästa biograf.
Har ni aldrig varit där så tycker jag ni ska åka dit till Filmpalatset i Bromölla.
Vi kollade på Prometheus riktigt bra film. Bra skådespelare och bra bild och ljud.
Dem byggde ju om bara för lite sedan och det har blivit ännu bättre än innan.

Idag så har jag tagit det rätt lugnt. Städat och tvättat och sen hämtade jag Bea och Ida på dagis och skola.
Fia kom med Tilda. Och jag kan säga att det var så roligt att det gick så bra mellan mig och Fia. Vi satt och snackade hur länge som helst det var så skönt, och roligt.
Nu ska jag lägga dem två stora flickorna. Och tilda ville ligga hos pappsen ikväll och självklart får hon det
God natt och puss

Kommentarer

  • Magda säger:

    Bromölla har jag varit och gått på Bio. Min bror bor i Karlshamn så vi åkte dit en gång när han fyllde år. Det var ett tag sen men riktigt fint ställe.

    Då är filmen sevärd? Är det en riktigt biofilm eller funkar den hemma i soffan? Vi kommer ju sällan iväg på bio tyvärr.



    Skönt när det funkar att prata, funkar ju allt lite bättre och sen har jag slagit ihop ett och ett så mycket kul för er ;)



    Kram och strax godnatt!!

    2012-06-07 | 21:13:55
    Bloggadress: http://noelsvarld.blogg.se/
  • Maria - mamma till ps-trillingar plus två! säger:

    Så härligt att ni kommer bra överens, ni har ju ändå det finaste man kan ha tillsammans. Då jag arbetade på en förskola fick vi i personalen många gånger fungera som medlare mellan skilda föräldrar och det gjorde alltid extra ont när man såg att barnen kom i kläm. Mamma som lämnade på morgonen tillsammans med en väska kläder och sa -ses om en vecka, och sen info om barnet till oss personal som vi skulle vidarebefodra till pappan då han hämtade. Sen var det samma visa veckan efter fast tvärtom...

    Tycker du verkar vara en riktig toppenpappa till dina fina flickor!



    Var rädda om varandra!

    Kram

    2012-06-07 | 22:39:24
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/fanea
  • Anonym säger:

    Klart lilla Tilda får sova hos pappsen om hon vill ju....kram

    Svar: Gärna ditt namn. Annars så kommer jag inte publicera fler från dig. Med vänlig hälsning, Björn
    Björn

    2012-06-08 | 08:39:50

Kommentera inlägget här: