pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Hej!

Kategori: Allmänt

Hej på er! Nu kanske man skulle kunna blogga igen? Synd att det har blivit så här. Det är många som är upprörda över detta. Undra när dem får allt till att fungera.
En sak som jag inte förstår är varför dem inte arbetat på ett sätt som dem flesta andra gör? Ta tex att jag spelar ps3 online. Kommer där tex nya banor så har dem en massa testkörare men dem kan ändå spela med oss. Alltså så bygger dem den i en annan server. När sen allt funkar så säger dem till alla som är onlinespelare att på den dagen och den tiden så kommer servern att vara nere i 24 timmar. Men det kan fungera tidigare. Bra då vet man det så är ingen sur. Här är allt tvärt om dem bygger på samma sida dem har bloggen på och folk vill veta vad som försigår. Men får inga svar. Jag vet inte om där finns någon annan blogg adress man kan ha som är bättre? Men man skulle vilja ha en app till den? Kommer att skriva och lägga in bilder så fort mitt bredband är inkopplat.
Ha det bra.
Puss o kram

Kommentarer

  • Pia säger:

    Ja de är väldigt klumpigt detta o de kommer säkert att förlora medlemmar. Men du har väl one.com o de finns så man kan skriva blogg där vad jag vet o där kommer de aldrig att försvinna heller även om något skulle hända.....kram

    Svar: Dem har ingen app till det så man kan bara lägga in bilder genom datorn
    Björn

    2012-06-15 | 15:26:10
  • Eva säger:

    Vad skönt att det funkar igen.........kram

    2012-06-15 | 17:17:49
  • Maria - mamma till ps-trillingar plus två! säger:

    Ja det verkar lite tokigt som det blir nu. Hoppas att det snart får ordning på alla problem!

    Kram

    2012-06-15 | 18:04:32
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/fanea
  • Magda säger:

    Jag kommer stanna kvar men är inte glad i strulet, jag använder appen mycket då man inte alltid orkar sätta sig vid datorn.

    Ser fram emot lite bilder och bloggande här fram över om du nu inte ska byta sida.

    Kram

    2012-06-15 | 21:13:25
    Bloggadress: http://noelsvarld.blogg.se
  • Sofie - Mamma till två små säger:

    Väldigt trist att det varit såhär.. Nu har tydligen alla det nya men vet inte om jag gillar det så väldigt mycke bara...

    Hoppas ni haft en fin fredag iaf!

    2012-06-15 | 21:58:21
    Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se
  • Petra säger:

    Du är lite dålig på att blogga tycker jag!
    Pusss

    2012-06-20 | 07:23:50
    Bloggadress: http://petratvillingmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här: