pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Igår Och Idag !!!!!!!

Kategori: Allmänt

Hej! Som jag skrev innan så blev jag en av dem som sökt till att prova det nya systemet. Än så länge har det funkat men inte appen. Den kommer igång snart den också ficka jag reda på.
Igår hade vi en massa bus för Ida blev friskare så vi busade i pappas säng;) Får man det???? Klart man får :)
Sen tog jag lite bilder på dem ;)
 
Idag så vaknade vi. Men jag var väldigt trött:( . Sen kom barnen in och väckte mig och hade tagit fram frukost till oss :) . Sen var det dags att köra Bea till Kalaset hos sina bästisar tvillingarna Jessica och Jenny. Vi kom tidigare för det ville dem. Och hon ska även sova över hos dem ikväll. 
Så idag blir det bara jag Ida och Tilda som ska mysa.
Vi började med att köra till affären för att köpa lite mat och naturligtvis LÖRDAGSGODIS!!!!!!
Sen när vi kom hem så blev det grillning med lek i trädgården. och nu sover Tilda lite middag och ida ville titta på lilla sjöjunsgfrun. Kommer nog att uppdatera en gång till ikväll hur det gått med myset. Ha en bra dag alla. Och kom ihåg att jag kommer inte lägga in kommentarerna om det inte finns med ett namn!!!
Ps. Ida tappade ytterligare en tand Ds.
PUSS

Kommentarer

  • Pia säger:

    Underbara bilder o ni är ju underbara så de kan inte bli något annat...kram

    2012-06-15 | 06:50:10

Kommentera inlägget här: