pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Det har varit mycket!!!

Kategori: Allmänt

Hej ville bara skriva att allt är bra här. Det har varit lite mycket denna veckan än det bara är onsdag. Jag ska ta några beslut som inte är så lätta ibland. Men det kommer lösa sig tids nog. Jag saknar mina barn jättemycke:(. Men tänkte gå till skolan idag och träffa Bea på hennes lunch. Sen tar jag Tilda efter det och åker någonstans. Jag blir så avundsjuk när jag läser era bloggar för ni har era barn hela tiden. Önskar jag kunde haft det så. Men nu är det som det är tyvärr. Vill också säga att jag får besök av lite folk idag som stannar till söndag och kan säga att det ska bli skönt. Slipper vara själv:(. Måste säga att jag saknar en viss människa. Vill bara vrida tiden. Puss

Kommentarer

  • Magda säger:

    Kan inte föreställa mig hur det är att inte ha barnen alltid hos sig men de gånger jag har lämnat dem mer än några timmar känner man saknade direkt.

    Förstår att det kan kännas jobbigt att läsa om det man önskar man hade.

    På min sida har jag en länk till en annan mamma som har sina barn varannan vecka om du vill läsa om någon som har det lika som du och förstår dina känslor.



    Snyggt collage tänk om man var så händig :)

    Fina goa bilder!

    Kram!

    2012-05-30 | 11:38:39
    Bloggadress: http://noelsvarld.blogg.se/
  • Petra-ensamstående tvillingmamma säger:

    Inte lätt alltid :(



    Fina bilder på fina barn:)

    Puss

    2012-05-30 | 13:30:46
    Bloggadress: http://petratvillingmamma.blogg.se/
  • KATTA säger:

    Vilket underbart collage dom e så fina flickorna

    2012-05-30 | 13:52:45
  • Pia säger:

    Underbara, älskar er....kram

    2012-05-30 | 20:29:37
  • Maria - mamma till ps-trillingar plus två! säger:

    :-( kan bara föreställa sig hur det skulle vara att inte träffa sina barn varje dag, så jag skickar en styrkekram till dig!



    Skönt ändå att du kan "stjäla" små stunder med dom, som på lunchen och så!



    Kul med besök, så går tiden fortare!



    Kram

    2012-05-30 | 22:54:34
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/fanea
  • Martina - mamma till Novalee säger:

    Vilka härliga tjejer du ser ut att ha!



    Förstår dig att du saknar dina döttrar. Även om jag önskar många gånger nästan flera gånger i veckan att någon kan ha vår dotter över en vecka så hade jag nog aldrig klarat det. Gråter efter en dag efter henne och då är hon bara hos farmor, farfar eller hos mormor och hennes sambo, längtar ihjäl mig efter ungen min!



    Skönt att du ändå kan träffa dem på lunchen och få "stjäla" lite tid med dem efter skoldagarna :)



    Sv. Här är det nästan tvärtom, hon går hellre på toan och pottan här hemma än på dagis men någon gång ska det väl bli bättre med det med. Hon kissar ju inte ner sig lika mycket nu som hon gjorde i början (peppar peppar ^^ )

    Super kul när man ser framsteg i utvecklingen hos sitt barn tycker jag och som sagt man blir ju så otroligt STOLT också :D



    Kramar

    2012-05-30 | 23:05:22
    Bloggadress: http://hallonmuffin.blogg.se/
  • Eva säger:

    Gomorron. Väldigt fin blogg. Vill bara tala om att jag glömmer att kommentera ibland så jag är ingen smygare bara glömsk. Ha det bra och fortsätt att blogga

    2012-05-31 | 06:51:51
  • Sofie - Mamma till två små säger:

    Kan verkligen inte ens tänka tanken eller föreställa mig att inte ha barnen alltid. Att inte alltid gå och lägga sig och se barnen sova på sina kuddar...



    Fattar inte hur man orkat med dagarna...

    Men man får kanske fokusera på dom dagarna man har och allt det fina man har...



    Ibland önskar man nästan lite lite att man var ensam,..

    2012-05-31 | 20:50:42
    Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
  • Sara säger:

    Aha nu fattade jag ;-) jättefina bilder <3

    2012-06-05 | 11:52:48

Kommentera inlägget här: