pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Början på min blogg!?!?

Kategori: Allmänt

Hej alla glada och lessna om ni är det. Tänkte jag skulle börja blogga lite. Sen får vi se vad som händer med denna blogg? Som sagt så är jag ensamstående med 3 underbara tjejer. Och jag har dem varannan vecka. Bea som blir 8 den 23 november. Ida som blir 6 den 1 oktober. Tilda som blir 3 den 21 september. Jag har Bea och Ida med underbara Camilla. Hon har varit underbar i alla lägen. Sen har jag Tilda med en som heter Fia. Och vi har precis separerat. Hon flyttade ut den 2 maj och vi gjorde slut i februari/mars. Det var en jobbig period då jag låg på psyk pga att jag har ätit cellgift sedan 6 år tillbaka och en spruta som är en sorts hjälpmedel till cellgiften. Jag har en sjukdom som heter psoriasisartrit, alltså psoriasis i lederna. Har inte kunnat röra mig så bra innan. Men efter jag började med sprutorna i januari så blev det bättre efter bara två dagar. Kan ni fatta att man kände sig som en ny människa. Nu känner jag inte av det alls. Men sen kom det andra som läkarna hade missat och det var att seratininet i hjärnan försvinner av cellgiften. Kul 6 år efter, ehhhhh nej. Men som sagt allt har väl ett gått slut. Kommer att börja med att skriva lite om mig själv så ni lär känna mig. Men tar lite i taget. Hoppas ni kommer att tycka om min blogg. Ha det bra puss puss

Kommentarer

  • Petra-tvillingmamma säger:

    Första kommentaren! Haha;)

    Välkommen till bloggvärlden!

    2012-05-15 | 09:57:22
    Bloggadress: http://petratvillingmamma.blogg.se/
  • Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma säger:

    Kikar in..

    Välkommen som bloggare..:-D

    Mvh camilla

    2012-05-15 | 21:00:10
    Bloggadress: http://minstorafamilj.se
  • Petra-tvillingmamma säger:

    Varsågod!

    2012-05-15 | 22:36:58
    Bloggadress: http://petratvillingmamma.blogg.se/
  • Sofie - Mamma till två små säger:

    Välkommen i bloggvärlden! Kul med lite manlig syn på saker och ting!

    2012-05-15 | 22:42:04
    Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
  • Martina - mamma till Novalee säger:

    Härligt med en pappa bloggare! :) Hoppas att få läsa mer inlägg här framöver :)



    Mvh Martina

    2012-05-16 | 12:05:30
    Bloggadress: http://hallonmuffin.blogg.se/
  • Eva säger:

    Hallå Björn! Fin blogg du har......kram

    2012-05-28 | 12:36:42
  • Eva säger:

    Hallå Björn! Fin blogg du har...... Kram

    2012-05-28 | 12:39:31
  • Pia säger:

    Kul att se att du bloggare...kram

    2012-05-28 | 16:04:55
  • KATTA säger:

    Kul att se att du börjat blogga det kan vara bra att skriva av sig om allt och ingenting

    Kram

    2012-05-30 | 13:23:25

Kommentera inlägget här: