pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Gårdagen!!

Kategori: Allmänt

Hej!!! Igår kom en av mina närmaste vän Linus och S..... på besök. Linus ville murrikka lite så det blev det. Och vad det var gott. Nog en av dem bästa inköp jag gjort.

Sen efter middagen så kom Fia och Camilla för vi skulle gå på musikal på dagiset. Ida för sin avdelning och Tilda för sin. Dem var så duktiga alla barnen, och dem såg ut att ha det så kul. dem hade bara haft en månad på sig att öva. Så jag måste verkligen berömma dem.
Här har vi Tilda i rosa hatt.. så söt hon är lilla hjärtegrynet.
Och här har vi Ida i mitten med det lockiga håret och till höger har hon den ena bästisen Elise.
Från vänster så har vi Fia sen lilla Tilda sen har vi Camilla och framför henne
så har vi Ida sen har Vi Bea med den randiga hattaen
Sen från vänster så har vi Camilla sen Ida Sen bakom syns Bea lite eller hatten;) och sen har vi Beas ena bästis isabelle och idas en bästis Elise och sen deras mamma och pappa. vet ej om dem vill jag ska skriva deras namn så då gör jag inte det.
Och ikväll kommer det att bli full rulle här hemma. Beas kompis isabelle ska komma och sova över.
Sen får jag ett trevligt besök med barn som ska leka med Ida och Tilda. Så ikväll blir det pizza och massa mys.
Skriver kanske ikväll igen eller imorgon. puss

Kommentarer

  • Sofie - Mamma till två små säger:

    Vilka underbara bilder.. ni ser ut att ha haft det jätte mysigt :)

    2012-05-27 | 13:35:55
    Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: