pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Dåligt!!!

Kategori: Allmänt

Hej och förlåt att jag inte har skrivit. Det ska bli bättre, jag lovar. Min mini semester blev jättebra och hade jättetrevligt och mysigt. Men jag saknade barnen jätte mycket. Och nu så är barnen hos mig denna veckan och det har varit mysigt och bra. Imorgon så ska Tilda och Ida ha musikal på dagis. Ska bli så spännande. Och det ska komma fler bilder på barnen sedan dem var små fram till nu. Sen kommer där komma bilder alltsom jag bloggar. Nästa vecka kommer det storbesök hit. 6 eller 7 st som ska sova över här. Kommer det bli full rulle då tro? Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på lite serier sen får det bli städning imorgon när ungarna är iväg. Puss på er

Kommentarer

  • Petra-tvillingmamma säger:

    Mmmm som du vet så slog jag mig ganska rejält.....



    Hoppas ni får en trevlig kväll på dagis.

    2012-05-24 | 05:51:30
    Bloggadress: http://petratvillingmamma.blogg.se/
  • Maria - mamma till ps-trillingar plus två! säger:

    Skönt med en mini semester, även om saknaden efter barnen så klart finns där.

    Ja full rulle är nog det minsta du kan räkna med om de kommer såpass många! :-)



    Hoppas ni får en härlig dag!

    2012-05-24 | 09:31:46
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/fanea
  • Magda säger:

    Vilka sötisar till tjejer du har!! Kul att se lite bilder.

    Jag var oxå väldigt dålig på att blogga i min början för över 3 år sedan, sen har man svackor, inget att skriva om, sen har man nån paus. Nu har jag börjat blogga om min träning med och husbygge så det kommer nya saker i livet som händer.

    Kul att du hade en bra minisemester.

    Önskar en fortsatt trevlig kväll. Kram

    2012-05-24 | 20:25:34
    Bloggadress: http://noelsvarld.blogg.se/
  • Petra säger:

    Tjenixen Kollar in här o väntar nyfiket på nya inlägg:)

    Mvh Petra från Skåne

    2012-05-24 | 21:23:05
  • ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥ säger:

    SV: Heeej :)

    Va kul med en pappabloggare :)

    Det känns super spännande med tvillingar men samtidigt läskigt men mest roligt. Känner sig lite speciel :)

    Grattis till dina töser

    kram

    2012-05-25 | 06:46:59
    Bloggadress: http://treblirfem.blogg.se/
  • Pia säger:

    Hoppas ni får de riktigt kul när de nu kommer ner....kram

    2012-05-28 | 16:13:10
  • Petra-ensamstående tvillingmamma säger:

    Hoppas ni får en härlig vecka =)

    Puss&kram

    2012-05-28 | 22:22:25
    Bloggadress: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: