pappastreflickor

Ensamstående pappa med 3 underbara flickor

Egen liten semester

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Kan säga att gårdagen var en stressig dag med alla barnen. Mat,hit och dit. Körande fram och tillbaka. Lämnade Bea och Ida hos Camilla vid halv 2 och då hade hon bakat en supergod paj, mums :). Sen var jag och Tilda kvar till 16:00 för det var kel med kaninerna, hämtade in ägg från hönsgården och en massa bus. Sen körde jag och Tilda till en vän där det blev mycket bus. Och hon tyckte det var roligt. Sen körde jag till Tildas moster Sara med familj, för Tilda skulle sova där tills idag då hennes mamma hämtar henne. Efter det tog jag en tripp upp till Oxelösund igårkväll. Hem till en kompis som heter Johan. Var framme här vid 01:00. Och idag kör jag och ska hälsa på min kära kusin med familj i Eskilstuna. Kommer bli så kul. Nej om man ska ta frukost nu med Johan och hans barn innan vi kör. Och tack för kommentarerna och läsandett. Ha det bra allihopa. Puss puss

Kommentarer

  • Petra-tvillingmamma säger:

    Kul att Tilda hade kul, hoppas pappan hade det trevligt ;)

    2012-05-18 | 07:50:32
    Bloggadress: http://petratvillingmamma.blogg.se/
  • Sofie - Mamma till två små säger:

    Sv: tycker jag du gör helt rätt i! :)

    2012-05-18 | 14:06:32
    Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Kan tro Tilda trivdes bland kaniner o höns o så klart hos Camilla....kram

    2012-05-28 | 16:08:50

Kommentera inlägget här: